مصاحبه آرشیو خبر ها
مشکلی برای تمدید با کونته نیـست

مشکلی برای تمدید با کونته نیـست

مدیر نقل و انتقالات یوونتوس در مصاحبه جدید خود در مورد شرایط جذب بازیکنان جدید ، و تمدید با سرمربی یووه اینگونه گفـت :

" یوونتوس بازیکنان خوبی دارد و نیاز جدی برای این فصل دیده نمی شود . ما با جذب اوسوالدو در خط حمله قوی تر هم شدیم و فکر می کنم ، بازیکنانی که در اختیار ما هستند در لیگ اروپا و سری آ بسیارکارآمد باشند . فشار زیاد مسابقات ما رانیازمند ِ داشتن نیمکتی قوی کره اسـت "

ملاقات برای رئالی ها و مدیران بایرن مونیخ ؟

" من با آنجلوتی آشنایی داشتم و دیدن دوباره او باعث خوشحالی من شد . ملاقات ما برای نقل و انتقالات نبود . با مدیران بایرن هم ملاقاتی داشتیم که بسیار طبیعی بود . زیرا هنگامی که مدیران باشگاه های مختلف در جایی بخصوص جمع هستند ، ملاقات و صحبت هایی انجام می شود . اما همیشه همه چیز به نقل و انتقالات ربط پیدا نمی کند "

" برای آوردن بازیکنان جدید باید کونته درخواست داده باشد . همه ما برای جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی ، اقدامات لازم را در بهترین زمان خواهیم داشت . اما فکر می کنم که مهم ترین نکته فعلا برای ما حفظ تیم کنونی و پرورش استعدادهای موجود است "

تمدیـد با آنتونیو کونته ..

" در مورد تمدید با او مشکلی وجود ندارد ، زیرا کیفیت تیمی ما با او مشخص است . کونته سرمربی ما است و ما همراه او شرایط مثبتی را دنبال می کنیم . اما فعلا نیاز داریم که بر روی مسابقات پیش ِ رو تمرکز داشته باشیم . برای تمدید با کونته زمان داریم و مشکلی از این جهت وجود نخواهد داشت .
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: